کاربر گرامی؛
به منظور استفاده از خدمات وبسایت هابد ضروری است که از قوانین و مقررات وبسایت آگاه بوده و این سند را به دقت مطالعه کنید.
ورود شما به وبسایت هابد و ثبت سفارش، به منزله آگاهی از قوانین و مقررات هابد و پذیرفتن کامل آنهاست.
از آنجا که فعالیتهای هابد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است، کاربران وبسایت نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه هستند. لازم به ذکر است استمرار در استفاده از خدمات هابد به معنای توافق در این مورد و تغییراتی احتمالی است که بهصورت پیوسته در این صفحه بهروزرسانی خواهد شد.
– تعامل شما با هابد برای ارائه خدمات، مکاتبات و پاسخگوییها از طریق ارتباطات الکترونیکی صورت میپذیرد و به این ترتیب با استفاده از خدمات وبسایت، شما بهصورت ضمنی توافق کردهاید که هابد به درخواستهای شما از طریق ارتباطات الکترونیکی پاسخگو باشد.
– برای ارتباط با مشتریان، بهینهسازی محتوای وبسایت و تحقیقات بازاریابی، هابد ممکن است از اطلاعات شما استفاده کند و برای اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا تخفیفها، برای اعضای وبسایت واتساپ یا پیامک ارسال کند. این حق برای شما وجود دارد که در صورت عدم تمایل به دریافت این واتساپها و پیامکها، عضویت دریافت خبرنامه هابد را در پروفایل خود لغو کنید. لغو نکردن عضویت، به منزله موافقت ضمنی با دریافت واتساپها و پیامها و سلب حق اعتراض تلقی میشود.
– پایگاه رسمی هابد به آدرس www.habed.ir تنها مرجع رسمی مورد تایید هابد برای ارتباط با مشتریان است. وبسایت هابد هیچ سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.habed.ir ندارد.
– هویت شخصی کاربران نزد هابد محرمانه است و اطلاعات شخصی کاربران از طریق هابد به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیشود. مورد استثنا تنها هنگامی است که هابد با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور، موظف باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای هابد وجود ندارد و کاربر بهصورت ضمنی با اعلام رضایت در استفاده از خدمات وبسایت، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب کرده است.
– نگهداری از رمز عبور و نام کاربری برای ورود به هابد برعهده کاربران و لازم است برای جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی آن را تنها نزد خود نگه داشته و برای دیگران افشا نکنند.
– در صورتی که کاربر شماره تلفن همراه خود را به شخص دیگری واگذار کند، این وظیفه برای او متصور میشود که برای جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدید را ثبت کند. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد اشارهشده باشد، با شخص کاربر بوده و در این زمینه با قبول مقررات وبسایت، حق هرگونه ادعا علیه هابد را از خود سلب کرده است.
– همه محتواهای منتشرشده در وبسایت هابد مانند متن، گرافیک، لوگو، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوها و کلیه محتوای تولیدشده توسط هابد جزو اموال هابد محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار هابد است. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای هابد محفوظ میدارد.
– کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وبسایت هابد یا هر یک از خدمات و مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هرگونه استفاده از دادهکاوی یا روشهای مشابه مانند جمعآوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق برای هابد محفوظ است.
– وقتی سفارشی در هابد نهایی میشود، با ارسال کد سفارش از طریق واتساپ به مشتری اطلاعرسانی میشود و به این ترتیب سفارش در صف پردازش قرار میگیرد. در غیراینصورت ثبت سفارش صورت نگرفته است. بدیهی است که هابد هیچ مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها میشوند، ندارد.
– روز کاری شامل روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی کشور است و کلیه سفارشهای ثبتشده در طول روزهای کاری پردازش میشوند. اما امکان سفارشگذاری در هابد در هفت روز هفته و۲۴ ساعت شبانهروز وجود دارد.
– هابد نهایت تلاش خود را برای ارسال بهموقع سفارشها در زمانبندی توافقشده به کار میگیرد اما در روزهایی که به علت تخفیفها و پروموشنها، میزان سفارشگذاری از حد معمول بیشتر میشود، یا به دلایل دیگر این امکان وجود دارد که بازههای تحویل سفارش طولانیتر شوند یا سفارشها با تاخیر به دست مشتری برسند. در چنین شرایطی حتما از طریق پیامک به شما اطلاعرسانی خواهد شد.
– هابد برای ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبتشده، دقت و حساسیت به خرج میدهد. با این حال ممکن است موجودی کالایی به پایان برسد. در این صورت حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای هابد محفوظ است. همچنین مشتری میتواند به جای کالای به اتمامرسیده، کالای دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداختشده طی ۲۴ الی ۴۸ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از کالاها به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا برای هابد محفوظ است. هابد مجاز است بدون اطلاع قبلی به مشتریان، سفارشگیری جدید و فروش خود را متوقف کند. اما کلیه سفارشهای ثبتشده قبل از توقف سفارشگیری، باید پردازش و ارسال شوند.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در وبسایت هابد، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای هابد محفوظ است و مشتری با ورود به وبسایت میپذیرد از این قانون آگاهی داشته و ادعایی درباره آن نخواهد داشت.
– اطلاعات کاربری مشتریان شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی ایشان تطابق داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به آنها نخواهند بود. بنابراین مشتریان هابد باید با ارائه کد ملی خود و ثبت شماره کارت بانکی متعلق به شخص خریدار در هابد ثبتنام کنند. این امر به منظور جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی و مواردی مانند خرید با کارتهای مسروقه و غیره حائز اهمیت است.
– هابد یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است و سفارش یک کالا به تعداد بالا از این وبسایت، به خاطر مغایرت با هدف مصرف خریدار ممنوع است.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، رستوران، هتل و سایر مکانهای عمومی امکانپذیر نیست و آدرس تحویل به مشتری باید دقیق و قابلاستناد باشد.
– افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. هابد مجاز است تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت را روی کالای افزودهشده به سبد خرید اعمال کند.
– کدهای تخفیف هابد، برای یک بار استفاده توسط هر کاربر حقیقی یا حقوقی تعریف شدهاند. چنانچه اثبات شود یک کاربر به هر طریقی از جمله استفاده از چند حساب کاربری یا خط تلفن همراه، برای استفاده چندباره از کدهای تخفیف اقدام کرده، این حق برای هابد وجود دارد که سفارشهای او را لغو کند.
– اگر کالای خریداریشده از هابد هرگونه مغایرتی با اطلاعات درجشده در وبسایت داشته باشد، راهکار هابد صرفا بازگرداندن کالا قبل از استفاده مشتری و در شرایط اولیه است.
– هابد هیچ گونه مسئولیتی درباره حذف شدن صفحههای سایت خود یا لینکهای مرده نمیپذیرد.
– نظراتی که کاربران در خصوص کالاها در هابد درج میکنند، حاصل تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای ایشان یا هابد مسئولیتی ایجاد نمیکند. بدیهی است هابد مسئولیتی در قبال درستی این اطلاعات ندارد.
– هابد همچنین مسئولیتی در قبال اطلاعات درجشده روی بستهبندی کالاها ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
© کلیه محتویات سایت هابد شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت هابد تعلق دارد.
ساری خیابان جمهوری کوچه میر مشهد بازارچه امام زاده یحیی پلاک ۹
01133360375 - 09213866350
support@habed.ir
© کلیه حقوق برای فروشگاه اینترنتی لباس هابد محفوظ است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.